Online tolkdiensten aanvragen

Uit ons klanttevredenheidsonderzoek 2016 is gebleken dat u grote interesse hebt als het gaat om het online aanvragen van tolkdiensten. Wij zijn zeer verheugd u te kunnen melden dat deze mogelijk op korte termijn beschikbaar komt!

Het telefonisch aanvragen van tolkdiensten zal niet verdwijnen, u krijgt echter binnenkort ook de mogelijkheid om tolkdiensten online aan te vragen in elke gewenste taal door in te loggen met uw klantcode in ons unieke planningssysteem Tasnet. U kunt vooruit reserveren voor telefonische en persoonlijke tolkdiensten, maar ook wanneer u direct een tolk aan de telefoon wilt is dit mogelijk. Na het aanvragen krijgt u op uw scherm een telefoonnummer en code te zien. U belt naar het nummer, toetst de code in en vervolgens zal Tasnet u in verbinding brengen met een tolk. U krijgt dus geen medewerker meer aan de lijn. Zoals u van ons gewend bent, kan dit uiteraard 7 dagen per week, 24 uur per dag.

Het voordeel van online aanvragen is dat u zelf de regie in handen hebt en geen vragen van een medewerker hoeft te beantwoorden. Daarnaast ziet u ook gelijk een kalender met afgenomen en vooruit gereserveerde diensten waardoor u voor uzelf een beter overzicht hebt.

Het online bestellen van tolkdiensten wordt later dit jaar nog verder ontwikkeld voor de smartphone. Zodra u een ad hoc telefonische tolkdienst hebt gereserveerd, maakt uw smartphone direct een verbinding met Tasnet en wordt u doorverbonden met een tolk. U hoeft dan geen code meer in te toetsen. Dit is bijvoorbeeld ideaal bij ambulante dienstverlening.

Zodra het online reserveren beschikbaar is, ontvangt u hierover uiteraard meer informatie en later ook over de smartphone mogelijkheid.

Social Media

Wilt u op de hoogte blijven van alle actuele ontwikkelingen in uw branche met een link naar onze branche? Volg ons dan op Twitter, Facebook, LinkedIn en Pinterest. Wij bieden niet alleen actuele wetenswaardigheden, maar ook leuke (taal)feitjes.

        

Deel dit artikel: