Klanttevredenheidsonderzoek 2016

Onlangs hebben wij weer ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd. Wij zijn er zeer trots op dat onze dienstverlening gemiddeld met een 8 is gewaardeerd!

Velen van u bevelen TVcN aan bij anderen en ons telefonische keuzemenu wordt als duidelijk ervaren. Ook bent u tevreden met de vriendelijkheid, hulpvaardigheid, snelheid en integriteit van ons contactcenter en hebt u weinig aan te merken over de professionaliteit van onze tolken.

Wat opvallend was uit het onderzoek is dat 69% van de respondenten heeft aangegeven graag gebruik te willen maken van de mogelijkheid om tolkdiensten online aan te vragen. Wij kunnen u melden dat hier hard aan wordt gewerkt, en dat deze mogelijkheid binnenkort beschikbaar is! U leest hier meer over in deze nieuwsbrief.

Eveneens opvallend is dat u (68%) niet bekend bent met nieuwe diensten en ontwikkelingen van TVcN, zoals de videotolk, congrestolkenservice, onze TolkenTelefoon App (voorheen TALK App) en het meertalige online meeting platform TVcN Webtalk. Absoluut een aandachtspunt om u hierover in 2017 duidelijker te informeren.

Een 8 is een prachtig cijfer en biedt voor ons kansen en mogelijkheden tot een hoger cijfer. Wij danken u dat u de moeite hebt genomen om het KTO in te vullen en ons te wijzen op een aantal aandachtspuntjes. Deze nemen wij uiterst serieus en gaan we het komende jaar aan werken!

Social Media

Wilt u op de hoogte blijven van alle actuele ontwikkelingen in uw branche met een link naar onze branche? Volg ons dan op Twitter, Facebook, LinkedIn en Pinterest. Wij bieden niet alleen actuele wetenswaardigheden, maar ook leuke (taal)feitjes.

        

Deel dit artikel: